Pútavejšie reklamy vďaka rozšíreniam

0
Byť vo vyhľadávaní google na prvých pozíciách, poskytnúť v reklame čo najviac relevantných informácií a podnietiť potenciálneho zákazníka ku kliknutiu na reklamný odkaz nie je vždy jednoduché. Pomôcť môžu rozšírenia.


Ktorá reklama vás osloví na prvý pohľad viac?

Klasická reklama, ktorá obsahuje nadpis, popisný riadok a zobrazenú URL adresu? Alebo reklama, ktorá ponúka okrem iného aj doplňujúce informácie, možnosť preklikov na podstránky, či telefonický kontakt?

Nielen tieto ale aj mnoho ďalších rozšírení možno pridať k textovým reklamám. Pozrime sa na to, o ktoré ide:


1. Odkazy na podstránky

Odkazy na podstránky webu sú umiestnené priamo pod hlavným textom reklamy, pričom Adwords ich zobrazí max 6. Zároveň každý odkaz možno rozšíriť o vlastný popis.


2. Popisy

Vďaka popiskom môžeme zdôrazniť ďalšie benefity firmy (konkurenčné výhody), ktoré sa do reklám nezmestili (napr. doručenie do 24h, tovar skladom, certifikovaný predajca, ...)




3. Telefonický kontakt 

 Zobrazením telefónneho čísla umožňuje už priamo z vyhľadávania kontaktovať vašu spoločnosť bez toho, aby musel užívateľ navštíviť webstránku. Toto rozšírenie je zaujímavé najmä pri vyhľadávaniach z mobilov.




4. Lokalita

 Rozšírenie o lokalitu umožňuje spoločne s reklamou zobraziť aj adresu firmy alebo pobočky. Adresa sa načítava z Google My Business (ktoré treba pred tým založiť a prepojiť s účtom Adwords). Výhoda je opäť predovšetkým pri vyhľadávaniach z mobilov, kedy sa užívateľovi zobrazí adresa priamo v Mapách Google.








Ako vyzerajú rozšírenia v mobile?



Už na prvý pohľad vidno, že vďaka rozšíreniam sa obsah reklamy zväčšil dvojnásobne.
V konkrétnom príklade máme nasledovné rozšírenia:
  1. Priamo pod reklamným textom sa nachádza rozšírenie o telefónne číslo s možnosťou priameho kontaktovania. Po kliknutí na tlačítko Volať sa už vytáča zadané telefónne číslo.
  2. Odkazy na podstránky vás presmerujú na zvolené podsekcie webu.
  3. Rozšírenie o stiahnutie aplikácie vás presmeruje priamo na stránku, kde si viete stiahnuť aplikáciu firmy už priamo pre Váš operačný systém Android alebo iOS
  4. Rozšírenie o lokalitu, ktoré je prepojené na Mapy Google vám ukáže najbližšie pobočky alebo predajne. Po kliknutí na tlačítko Trasa vás do zvolenej predajne aj naviguje.

Tak čo na to poviete?

Rozšírenia reklám nielen zlepšujú výkon kampaní Adwords a pozíciu vo vyhľadávaní, ale zároveň robia reklamu aj pútavejšiu. Okrem toho poskytujú užívateľovi mnoho dodatočných informácii ako aj zjednodušenú možnosť skontaktovať sa s vami.

V prípade, že chcete nastaviť, doplniť či aktualizovať rozšírenia vašich Adwords reklám, kontaktujte nás. Radi vám s tým pomôžeme.

Kontakt TU