Prečo tvoriť prípadové štúdie?

0

MARKETINGOVÉ ÚSILIE, KTORÉ PRINÁŠA SVOJE OVOCIE

Dokončili ste úspešný projekt, poskytli ste kvalitnú službu alebo vyvinuli a predali kvalitný produkt svojmu zákazníkovi?Teší Vás jeho spokojnosť a najradšej by ste to vykričali do celého sveta?Prečo nie. Podeľte sa o vzájomné skúsenosti.


Ste však v roli zákazníka a oslovili Vás s možnosťou rozpovedať príbeh Vami využívanými službami?Pýtate sa sám seba prečo by som mal ísť do toho? Čo z toho budem mať ja?Možno práve náš článok Vám ukáže prečo áno.


Či je Váš klient, zákazník, obchodný partner malou, strednou alebo veľkou firmou, nie je rozhodujúce. Každý z nás pri poskytovaní svojich služieb a produktov čelí na začiatku nenaplnenej potrebe, zadaniu či novej výzve svojho zákazníka.
Správne zvolenou stratégiou, vzájomnou komunikáciou a predovšetkým Vašou svedomitou prácou na záver prinesiete sladké ovocie pre svojho zákazníka v podobe naplnenej potreby, splneného zadania a želaných výsledkov.

Prípadová štúdia Vám umožňuje tento príbeh rozpovedať krátkym, adresným a vizuálne zaujímavým spôsobom.

Stačí vypichnúť 2 - 3 zaujímavé štatistiky, ktoré priblížia zákazníkov riešený problém, popísať ako ste tento problém riešili Vy a na záver vysvetliť, čo z toho vzniklo.

“A vualá” chytľavý príbeh je svete.

Čo z toho celého však bude mať Váš klient? Aké výhody vie využiť?



o Predovšetkým si touto cestou môže zrekapitulovať výsledky Vašej spolupráce.
o Pomôžete mu zvýšiť povedomie o jeho firme zdieľaním informácií prostredníctvom Vášho Blogu,  Newslettru a sociálnych médií napr. Facebooku, LinkedInu.                    
o Súčasťou Vašej online komunikácie môže byť aj odkaz na zákazníkovu webovú stránku, čím zvýšite jeho návštevnosť.
o Pútavým príbehom zároveň Váš klient prezentuje rozvoj a napredovanie svojej firmy.

V hlave Vám už víria nápady a tešíte sa na Váš príbeh?

Neviete celkom ako na to? Čo tak skúsiť nami overený postup.








 

o Identifikujte čo bude predmetom.
o Získajte súhlas na rozpovedanie klientovho príbehu.
o Spoznajte ich pomocou úvodného dotazníka. 
o Spoľahlivo si premyslite všetky otázky na interview za účelom získania potrebných detailov.
o Naplánujte a dohodnite  si svoje interview.
o Napíšte presvedčivý príbeh využitím zozbieraných informácií.
o Propagujte vaše výsledky emailom, prostredníctvom sociálnych médií a organickým vyhľadávaním.                                                                                                                                                       
Tento detailnejší postup odporúčame aplikovať pri stredných a veľkých zákazníkoch.
Malým zákazníkom to však čo najviac uľahčite a podporte ich v celom procese.

Načerpajte inšpiráciu

Veríme, že uvedený príklad Vám uľahčí Vaše rozhodovanie ako na to.


Držíme palce pri písaní Vašej prípadovej štúdie. 

Už teraz sa tešíme na Vaše príspevky, ako sa Vám Vaše prípadové štúdie podarili a ako sa z nich tešil Váš zákazník. 

Prišli ste pri tvorení na zaujímavé tipy, alebo ste našli inšpiratívne príklady. Budeme radi keď sa s nami o ne podelíte.